S. UMAR And H. ÖZEN, "Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım," Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.203-224, 2019
UMAR, S. And ÖZEN, H. 2019. Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım. Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2 , 203-224.
UMAR, S., & ÖZEN, H., (2019). Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım. Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, 203-224.
UMAR, SÜLEYMAN, And HAMİT ÖZEN. "Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım," Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, 203-224, 2019
UMAR, SÜLEYMAN And ÖZEN, HAMİT. "Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım." Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.203-224, 2019
UMAR, S. And ÖZEN, H. (2019) . "Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım." Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.203-224.
@article{article, author={SÜLEYMAN UMAR And author={HAMİT ÖZEN}, title={Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmesi Fenomenolojik Bir Yaklaşım}, journal={Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2019, pages={203-224} }