M. BOZ Et Al. , "Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya Paylaşımının Rolü Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal , vol.3, pp.1-21, 2015
BOZ, M. Et Al. 2015. Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya Paylaşımının Rolü Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal , vol.3 , 1-21.
BOZ, M., GÜRBÜZ, H., & TURDUBEKOVA, S., (2015). Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya Paylaşımının Rolü Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal , vol.3, 1-21.
BOZ, MUSTAFA, HÜSEYİN GÜRBÜZ, And SAPARGÜL TURDUBEKOVA. "Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya Paylaşımının Rolü Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal , vol.3, 1-21, 2015
BOZ, MUSTAFA Et Al. "Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya Paylaşımının Rolü Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal , vol.3, pp.1-21, 2015
BOZ, M. GÜRBÜZ, H. And TURDUBEKOVA, S. (2015) . "Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya Paylaşımının Rolü Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal , vol.3, pp.1-21.
@article{article, author={MUSTAFA BOZ Et Al. }, title={Pazarlama İletişiminde Sosyal Medya Paylaşımının Rolü Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business Economics Journal}, year=2015, pages={1-21} }