Ö. Torlak Et Al. , "Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi," 11th International Conference on Knowledge, Economy and Management , pp.663-675, 2013
Torlak, Ö. Et Al. 2013. Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi. 11th International Conference on Knowledge, Economy and Management , 663-675.
Torlak, Ö., DOĞAN, V., & ÖZKARA, B. Y., (2013). Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi . 11th International Conference on Knowledge, Economy and Management (pp.663-675).
Torlak, Ömer, VOLKAN DOĞAN, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi," 11th International Conference on Knowledge, Economy and Management, 2013
Torlak, Ömer Et Al. "Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi." 11th International Conference on Knowledge, Economy and Management , pp.663-675, 2013
Torlak, Ö. DOĞAN, V. And ÖZKARA, B. Y. (2013) . "Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi." 11th International Conference on Knowledge, Economy and Management , pp.663-675.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ömer Torlak Et Al. }, title={Bir dizi marka değeri bileşeninin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin sosyal medya üzerinden incelenmesi}, congress name={11th International Conference on Knowledge, Economy and Management}, city={}, country={}, year={2013}, pages={663-675} }