B. KARAFİL And A. ARI, "Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyi ile Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.32, pp.12-39, 2016
KARAFİL, B. And ARI, A. 2016. Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyi ile Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.32 , 12-39.
KARAFİL, B., & ARI, A., (2016). Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyi ile Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.32, 12-39.
KARAFİL, BURCU, And ASIM ARI. "Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyi ile Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.32, 12-39, 2016
KARAFİL, BURCU And ARI, ASIM. "Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyi ile Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.32, pp.12-39, 2016
KARAFİL, B. And ARI, A. (2016) . "Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyi ile Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.32, pp.12-39.
@article{article, author={BURCU KARAFİL And author={ASIM ARI}, title={Yükseköğretim İngilizce Hazırlık Sınıflarında Güç Paylaşım Düzeyi ile Öğrencilerin İngilizce Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={12-39} }