Ö. TORLAK Et Al. , "Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği," Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.147-161, 2014
TORLAK, Ö. Et Al. 2014. Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği. Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1 , 147-161.
TORLAK, Ö., DOĞAN, V., & ÖZKARA, B. Y., (2014). Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği. Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, 147-161.
TORLAK, ÖMER, VOLKAN DOĞAN, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği," Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, 147-161, 2014
TORLAK, ÖMER Et Al. "Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği." Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.147-161, 2014
TORLAK, Ö. DOĞAN, V. And ÖZKARA, B. Y. (2014) . "Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği." Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.147-161.
@article{article, author={ÖMER TORLAK Et Al. }, title={Marka Farkındalığı Marka İmajı Markadan Etkilenme Ve Markaya Güvenin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin İncelenmesi Turkcell Örneği}, journal={Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi}, year=2014, pages={147-161} }