Ö. TORLAK Et Al. , "Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri," 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.877-882, 2017
TORLAK, Ö. Et Al. 2017. Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri. 22. Pazarlama Kongresi , (Trabzon, Turkey), 877-882.
TORLAK, Ö., ÖZMEN, M., TİLTAY, M. A., AY, U., & İŞLEK, M. S., (2017). Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri . 22. Pazarlama Kongresi (pp.877-882). Trabzon, Turkey
TORLAK, ÖMER Et Al. "Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri," 22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 2017
TORLAK, ÖMER Et Al. "Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.877-882, 2017
TORLAK, Ö. Et Al. (2017) . "Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.877-882.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖMER TORLAK Et Al. }, title={Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Bağlamında Tüketici Deneyimleri}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={877-882} }