H. ÖZEN And S. TURAN, "Dromokratik toplumlarda eğitim ve okulun açmazları Paul Virilioik açıdan analojik bir çözümleme," Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Muğla, Turkey, pp.55, 2015
ÖZEN, H. And TURAN, S. 2015. Dromokratik toplumlarda eğitim ve okulun açmazları Paul Virilioik açıdan analojik bir çözümleme. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu , (Muğla, Turkey), 55.
ÖZEN, H., & TURAN, S., (2015). Dromokratik toplumlarda eğitim ve okulun açmazları Paul Virilioik açıdan analojik bir çözümleme . Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu (pp.55). Muğla, Turkey
ÖZEN, HAMİT, And SELAHATTİN TURAN. "Dromokratik toplumlarda eğitim ve okulun açmazları Paul Virilioik açıdan analojik bir çözümleme," Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 2015
ÖZEN, HAMİT And TURAN, SELAHATTİN. "Dromokratik toplumlarda eğitim ve okulun açmazları Paul Virilioik açıdan analojik bir çözümleme." Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Muğla, Turkey, pp.55, 2015
ÖZEN, H. And TURAN, S. (2015) . "Dromokratik toplumlarda eğitim ve okulun açmazları Paul Virilioik açıdan analojik bir çözümleme." Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu , Muğla, Turkey, p.55.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HAMİT ÖZEN And author={SELAHATTİN TURAN}, title={Dromokratik toplumlarda eğitim ve okulun açmazları Paul Virilioik açıdan analojik bir çözümleme}, congress name={Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2015}, pages={55} }