Ö. Torlak Et Al. , "Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği," Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.147-161, 2014
Torlak, Ö. Et Al. 2014. Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği. Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1 , 147-161.
Torlak, Ö., DOĞAN, V., & ÖZKARA, B. Y., (2014). Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği. Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, 147-161.
Torlak, Ömer, VOLKAN DOĞAN, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği," Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, 147-161, 2014
Torlak, Ömer Et Al. "Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği." Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.147-161, 2014
Torlak, Ö. DOĞAN, V. And ÖZKARA, B. Y. (2014) . "Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği." Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.147-161.
@article{article, author={Ömer Torlak Et Al. }, title={Marka farkındalığı, marka imajı, markadan etkilenme ve markaya güvenin marka bağlılığı üzerindeki görece etkilerinin incelenmesi: Turkcell örneği}, journal={Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi}, year=2014, pages={147-161} }