M. A. TİLTAY And Ö. TORLAK, "Materyalist Eğilim Dini Değerler Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler," İş Ahlakı Dergisi , vol.4, no.7, pp.93-130, 2011
TİLTAY, M. A. And TORLAK, Ö. 2011. Materyalist Eğilim Dini Değerler Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler. İş Ahlakı Dergisi , vol.4, no.7 , 93-130.
TİLTAY, M. A., & TORLAK, Ö., (2011). Materyalist Eğilim Dini Değerler Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler. İş Ahlakı Dergisi , vol.4, no.7, 93-130.
TİLTAY, MUHAMMET, And ÖMER TORLAK. "Materyalist Eğilim Dini Değerler Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler," İş Ahlakı Dergisi , vol.4, no.7, 93-130, 2011
TİLTAY, MUHAMMET A. And TORLAK, ÖMER. "Materyalist Eğilim Dini Değerler Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler." İş Ahlakı Dergisi , vol.4, no.7, pp.93-130, 2011
TİLTAY, M. A. And TORLAK, Ö. (2011) . "Materyalist Eğilim Dini Değerler Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler." İş Ahlakı Dergisi , vol.4, no.7, pp.93-130.
@article{article, author={MUHAMMET ALİ TİLTAY And author={ÖMER TORLAK}, title={Materyalist Eğilim Dini Değerler Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler}, journal={İş Ahlakı Dergisi}, year=2011, pages={93-130} }