Ö. TORLAK Et Al. , "Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi," 11th International Conference On Knowledge, Economy Management , 2013
TORLAK, Ö. Et Al. 2013. Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi. 11th International Conference On Knowledge, Economy Management .
TORLAK, Ö., DOĞAN, V., & ÖZKARA, B. Y., (2013). Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi . 11th International Conference On Knowledge, Economy Management
TORLAK, ÖMER, VOLKAN DOĞAN, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi," 11th International Conference On Knowledge, Economy Management, 2013
TORLAK, ÖMER Et Al. "Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi." 11th International Conference On Knowledge, Economy Management , 2013
TORLAK, Ö. DOĞAN, V. And ÖZKARA, B. Y. (2013) . "Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi." 11th International Conference On Knowledge, Economy Management .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖMER TORLAK Et Al. }, title={Bir Dizi Marka Değeri Bileşeninin Marka Bağlılığı Üzerindeki Görece Etkilerinin Sosyal Medya Üzerinden İncelenmesi}, congress name={11th International Conference On Knowledge, Economy Management}, city={}, country={}, year={2013}}