M. S. İŞLEK, "Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.245-250, 2020
İŞLEK, M. S. 2020. Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1 , 245-250.
İŞLEK, M. S., (2020). Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 245-250.
İŞLEK, MAHMUT. "Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 245-250, 2020
İŞLEK, MAHMUT S. . "Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.245-250, 2020
İŞLEK, M. S. (2020) . "Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.245-250.
@article{article, author={MAHMUT SAMİ İŞLEK}, title={Pazarlama ve Tüketim Araştırmalarında Sosyal Bilim KavrayışıKitap Eleştirisi: Demir, Ömer (2019). Bilimin Üvey Çocukları: Sosyal Bilimlere Giriş, Sentez, ISBN 978-6-0599-2296-8.}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={245-250} }