A. AYPAY, "Sensıtivity to Punishment In The Academic Context It s Relationship With Locus of Control Gender and Grade Level Akademik Bağlamda Ceza Hassasiyeti Denetim Odağı Cinsiyet ve Sınıf Düzeyiyle İlişkileri," Journal of Theory and Practice in Education , vol.11, no.4, pp.1475-1495, 2015
AYPAY, A. 2015. Sensıtivity to Punishment In The Academic Context It s Relationship With Locus of Control Gender and Grade Level Akademik Bağlamda Ceza Hassasiyeti Denetim Odağı Cinsiyet ve Sınıf Düzeyiyle İlişkileri. Journal of Theory and Practice in Education , vol.11, no.4 , 1475-1495.
AYPAY, A., (2015). Sensıtivity to Punishment In The Academic Context It s Relationship With Locus of Control Gender and Grade Level Akademik Bağlamda Ceza Hassasiyeti Denetim Odağı Cinsiyet ve Sınıf Düzeyiyle İlişkileri. Journal of Theory and Practice in Education , vol.11, no.4, 1475-1495.
AYPAY, AYŞE. "Sensıtivity to Punishment In The Academic Context It s Relationship With Locus of Control Gender and Grade Level Akademik Bağlamda Ceza Hassasiyeti Denetim Odağı Cinsiyet ve Sınıf Düzeyiyle İlişkileri," Journal of Theory and Practice in Education , vol.11, no.4, 1475-1495, 2015
AYPAY, AYŞE. "Sensıtivity to Punishment In The Academic Context It s Relationship With Locus of Control Gender and Grade Level Akademik Bağlamda Ceza Hassasiyeti Denetim Odağı Cinsiyet ve Sınıf Düzeyiyle İlişkileri." Journal of Theory and Practice in Education , vol.11, no.4, pp.1475-1495, 2015
AYPAY, A. (2015) . "Sensıtivity to Punishment In The Academic Context It s Relationship With Locus of Control Gender and Grade Level Akademik Bağlamda Ceza Hassasiyeti Denetim Odağı Cinsiyet ve Sınıf Düzeyiyle İlişkileri." Journal of Theory and Practice in Education , vol.11, no.4, pp.1475-1495.
@article{article, author={AYŞE AYPAY}, title={Sensıtivity to Punishment In The Academic Context It s Relationship With Locus of Control Gender and Grade Level Akademik Bağlamda Ceza Hassasiyeti Denetim Odağı Cinsiyet ve Sınıf Düzeyiyle İlişkileri}, journal={Journal of Theory and Practice in Education}, year=2015, pages={1475-1495} }