K. YENİLMEZ And C. UYGAN, "Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.283-292, 2015
YENİLMEZ, K. And UYGAN, C. 2015. Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 283-292.
YENİLMEZ, K., & UYGAN, C., (2015). Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 283-292.
YENİLMEZ, KÜRŞAT, And CANDAŞ UYGAN. "Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 283-292, 2015
YENİLMEZ, KÜRŞAT And UYGAN, CANDAŞ. "Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.283-292, 2015
YENİLMEZ, K. And UYGAN, C. (2015) . "Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.283-292.
@article{article, author={KÜRŞAT YENİLMEZ And author={CANDAŞ UYGAN}, title={Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarda çarpma işleminin öğretimine yönelik sembol problem model bağlamında geliştirdikleri etkinliklerin incelenmesi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={283-292} }