E. Orum Çattık And Y. Ergenekon, "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsızlığa Hazırlanmalarında Öz-Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri," 31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , İzmir, Turkey, pp.1-3, 2021
Orum Çattık, E. And Ergenekon, Y. 2021. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsızlığa Hazırlanmalarında Öz-Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri. 31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (İzmir, Turkey), 1-3.
Orum Çattık, E., & Ergenekon, Y., (2021). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsızlığa Hazırlanmalarında Öz-Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri . 31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (pp.1-3). İzmir, Turkey
Orum Çattık, ESRA, And Yasemin Ergenekon. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsızlığa Hazırlanmalarında Öz-Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri," 31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Turkey, 2021
Orum Çattık, ESRA O. And Ergenekon, Yasemin. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsızlığa Hazırlanmalarında Öz-Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri." 31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , İzmir, Turkey, pp.1-3, 2021
Orum Çattık, E. And Ergenekon, Y. (2021) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsızlığa Hazırlanmalarında Öz-Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri." 31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , İzmir, Turkey, pp.1-3.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ESRA ORUM ÇATTIK And author={Yasemin Ergenekon}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Genç Yetişkinlerin Bağımsızlığa Hazırlanmalarında Öz-Belirleme Öğrenme Modelinin Etkileri}, congress name={31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2021}, pages={1-3} }