H. ANILAN Et Al. , "Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri," Journal of Research in Education and Teaching , vol.5, pp.200-210, 2016
ANILAN, H. Et Al. 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri. Journal of Research in Education and Teaching , vol.5 , 200-210.
ANILAN, H., ANAGÜN, Ş. S., ATALAY, N., & KILIÇ, Z., (2016). Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri. Journal of Research in Education and Teaching , vol.5, 200-210.
ANILAN, HÜSEYİN Et Al. "Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri," Journal of Research in Education and Teaching , vol.5, 200-210, 2016
ANILAN, HÜSEYİN Et Al. "Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri." Journal of Research in Education and Teaching , vol.5, pp.200-210, 2016
ANILAN, H. Et Al. (2016) . "Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri." Journal of Research in Education and Teaching , vol.5, pp.200-210.
@article{article, author={HÜSEYİN ANILAN Et Al. }, title={Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecini Temel Alan Ölçme Değğerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri}, journal={Journal of Research in Education and Teaching}, year=2016, pages={200-210} }