P. ANAPA SABAN, "Uzunluk Ölçme Öğretiminde 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Solo Seviyelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi," 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2014
ANAPA SABAN, P. 2014. Uzunluk Ölçme Öğretiminde 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Solo Seviyelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).
ANAPA SABAN, P., (2014). Uzunluk Ölçme Öğretiminde 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Solo Seviyelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi . 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey
ANAPA SABAN, PINAR. "Uzunluk Ölçme Öğretiminde 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Solo Seviyelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi," 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2014
ANAPA SABAN, PINAR A. . "Uzunluk Ölçme Öğretiminde 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Solo Seviyelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi." 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2014
ANAPA SABAN, P. (2014) . "Uzunluk Ölçme Öğretiminde 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Solo Seviyelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi." 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR ANAPA SABAN}, title={Uzunluk Ölçme Öğretiminde 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Solo Seviyelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi}, congress name={11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2014}}