D. N. BAY And F. ALİSİNANOĞLU, "Okul Öncesi Öğretmenlerine Verilen Soru Sorma Becerisi Öğretiminin Ögretmenlerin Sorularının Bilişsel Taksonomisine Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, pp.80-93, 2012
BAY, D. N. And ALİSİNANOĞLU, F. 2012. Okul Öncesi Öğretmenlerine Verilen Soru Sorma Becerisi Öğretiminin Ögretmenlerin Sorularının Bilişsel Taksonomisine Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3 , 80-93.
BAY, D. N., & ALİSİNANOĞLU, F., (2012). Okul Öncesi Öğretmenlerine Verilen Soru Sorma Becerisi Öğretiminin Ögretmenlerin Sorularının Bilişsel Taksonomisine Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, 80-93.
BAY, DÖNDÜ, And FATMA ALİSİNANOĞLU. "Okul Öncesi Öğretmenlerine Verilen Soru Sorma Becerisi Öğretiminin Ögretmenlerin Sorularının Bilişsel Taksonomisine Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, 80-93, 2012
BAY, DÖNDÜ N. And ALİSİNANOĞLU, FATMA. "Okul Öncesi Öğretmenlerine Verilen Soru Sorma Becerisi Öğretiminin Ögretmenlerin Sorularının Bilişsel Taksonomisine Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, pp.80-93, 2012
BAY, D. N. And ALİSİNANOĞLU, F. (2012) . "Okul Öncesi Öğretmenlerine Verilen Soru Sorma Becerisi Öğretiminin Ögretmenlerin Sorularının Bilişsel Taksonomisine Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, pp.80-93.
@article{article, author={DÖNDÜ NESLİHAN BAY And author={FATMA ALİSİNANOĞLU}, title={Okul Öncesi Öğretmenlerine Verilen Soru Sorma Becerisi Öğretiminin Ögretmenlerin Sorularının Bilişsel Taksonomisine Etkisi}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={80-93} }