B. Kınam And S. Tunç, "“Görsel Medyada Kullanılan Sembollerin Tüketici Davranışlarına olan Etkisi”," İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi , vol.9, no.2, pp.121-130, 2023
Kınam, B. And Tunç, S. 2023. “Görsel Medyada Kullanılan Sembollerin Tüketici Davranışlarına olan Etkisi”. İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi , vol.9, no.2 , 121-130.
Kınam, B., & Tunç, S., (2023). “Görsel Medyada Kullanılan Sembollerin Tüketici Davranışlarına olan Etkisi”. İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi , vol.9, no.2, 121-130.
Kınam, BİLGE, And Simge Tunç. "“Görsel Medyada Kullanılan Sembollerin Tüketici Davranışlarına olan Etkisi”," İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi , vol.9, no.2, 121-130, 2023
Kınam, BİLGE And Tunç, Simge. "“Görsel Medyada Kullanılan Sembollerin Tüketici Davranışlarına olan Etkisi”." İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi , vol.9, no.2, pp.121-130, 2023
Kınam, B. And Tunç, S. (2023) . "“Görsel Medyada Kullanılan Sembollerin Tüketici Davranışlarına olan Etkisi”." İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi , vol.9, no.2, pp.121-130.
@article{article, author={BİLGE KINAM And author={Simge Tunç}, title={“Görsel Medyada Kullanılan Sembollerin Tüketici Davranışlarına olan Etkisi”}, journal={İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi}, year=2023, pages={121-130} }