A. YILDIRIM And P. ANAPA SABAN, "Euclidean Reality Geometry Etkinliklerinin İşitme Durumuna Göre Öğrencilerin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometri Başarılarına Etkisi," E Journal of New World Science Academy , vol.9, no.19, pp.807-822, 2014
YILDIRIM, A. And ANAPA SABAN, P. 2014. Euclidean Reality Geometry Etkinliklerinin İşitme Durumuna Göre Öğrencilerin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometri Başarılarına Etkisi. E Journal of New World Science Academy , vol.9, no.19 , 807-822.
YILDIRIM, A., & ANAPA SABAN, P., (2014). Euclidean Reality Geometry Etkinliklerinin İşitme Durumuna Göre Öğrencilerin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometri Başarılarına Etkisi. E Journal of New World Science Academy , vol.9, no.19, 807-822.
YILDIRIM, Abdurrahman, And PINAR ANAPA SABAN. "Euclidean Reality Geometry Etkinliklerinin İşitme Durumuna Göre Öğrencilerin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometri Başarılarına Etkisi," E Journal of New World Science Academy , vol.9, no.19, 807-822, 2014
YILDIRIM, Abdurrahman And ANAPA SABAN, PINAR A. . "Euclidean Reality Geometry Etkinliklerinin İşitme Durumuna Göre Öğrencilerin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometri Başarılarına Etkisi." E Journal of New World Science Academy , vol.9, no.19, pp.807-822, 2014
YILDIRIM, A. And ANAPA SABAN, P. (2014) . "Euclidean Reality Geometry Etkinliklerinin İşitme Durumuna Göre Öğrencilerin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometri Başarılarına Etkisi." E Journal of New World Science Academy , vol.9, no.19, pp.807-822.
@article{article, author={Abdurrahman YILDIRIM And author={PINAR ANAPA SABAN}, title={Euclidean Reality Geometry Etkinliklerinin İşitme Durumuna Göre Öğrencilerin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometri Başarılarına Etkisi}, journal={E Journal of New World Science Academy}, year=2014, pages={807-822} }