M. A. TİLTAY And R. ŞEN, "Tüketici Davranışı Teorisi Alan Kimliğinin Oluşumuna Yönelik Bir Değerlendirme: Mevcut Durum ve Eğilimler," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.69-122, 2019
TİLTAY, M. A. And ŞEN, R. 2019. Tüketici Davranışı Teorisi Alan Kimliğinin Oluşumuna Yönelik Bir Değerlendirme: Mevcut Durum ve Eğilimler. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.1 , 69-122.
TİLTAY, M. A., & ŞEN, R., (2019). Tüketici Davranışı Teorisi Alan Kimliğinin Oluşumuna Yönelik Bir Değerlendirme: Mevcut Durum ve Eğilimler. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.1, 69-122.
TİLTAY, MUHAMMET, And RUKİYE ŞEN. "Tüketici Davranışı Teorisi Alan Kimliğinin Oluşumuna Yönelik Bir Değerlendirme: Mevcut Durum ve Eğilimler," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.1, 69-122, 2019
TİLTAY, MUHAMMET A. And ŞEN, RUKİYE. "Tüketici Davranışı Teorisi Alan Kimliğinin Oluşumuna Yönelik Bir Değerlendirme: Mevcut Durum ve Eğilimler." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.69-122, 2019
TİLTAY, M. A. And ŞEN, R. (2019) . "Tüketici Davranışı Teorisi Alan Kimliğinin Oluşumuna Yönelik Bir Değerlendirme: Mevcut Durum ve Eğilimler." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.5, no.1, pp.69-122.
@article{article, author={MUHAMMET ALİ TİLTAY And author={RUKİYE ŞEN}, title={Tüketici Davranışı Teorisi Alan Kimliğinin Oluşumuna Yönelik Bir Değerlendirme: Mevcut Durum ve Eğilimler}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2019, pages={69-122} }