V. YILMAZ, "Tüketici Memnuniyeti ve İhtiyaçlarının Marka Sadakatine Etkisi Sigara Markasına Uygulanması," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.1, pp.257-271, 2005
YILMAZ, V. 2005. Tüketici Memnuniyeti ve İhtiyaçlarının Marka Sadakatine Etkisi Sigara Markasına Uygulanması. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.1 , 257-271.
YILMAZ, V., (2005). Tüketici Memnuniyeti ve İhtiyaçlarının Marka Sadakatine Etkisi Sigara Markasına Uygulanması. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.1, 257-271.
YILMAZ, VEYSEL. "Tüketici Memnuniyeti ve İhtiyaçlarının Marka Sadakatine Etkisi Sigara Markasına Uygulanması," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.1, 257-271, 2005
YILMAZ, VEYSEL. "Tüketici Memnuniyeti ve İhtiyaçlarının Marka Sadakatine Etkisi Sigara Markasına Uygulanması." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.1, pp.257-271, 2005
YILMAZ, V. (2005) . "Tüketici Memnuniyeti ve İhtiyaçlarının Marka Sadakatine Etkisi Sigara Markasına Uygulanması." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.1, pp.257-271.
@article{article, author={VEYSEL YILMAZ}, title={Tüketici Memnuniyeti ve İhtiyaçlarının Marka Sadakatine Etkisi Sigara Markasına Uygulanması}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2005, pages={257-271} }