Ö. Tomooğlu And A. Kurtuluş, "Altıncı sınıfta üçgen ve paralelkenarın alanını ölçmeye yönelik 5E öğretim modelinin kullanılması: Bir eylem araştırması," ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.184-205, 2020
Tomooğlu, Ö. And Kurtuluş, A. 2020. Altıncı sınıfta üçgen ve paralelkenarın alanını ölçmeye yönelik 5E öğretim modelinin kullanılması: Bir eylem araştırması. ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2 , 184-205.
Tomooğlu, Ö., & Kurtuluş, A., (2020). Altıncı sınıfta üçgen ve paralelkenarın alanını ölçmeye yönelik 5E öğretim modelinin kullanılması: Bir eylem araştırması. ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, 184-205.
Tomooğlu, Özlem, And AYTAÇ KURTULUŞ. "Altıncı sınıfta üçgen ve paralelkenarın alanını ölçmeye yönelik 5E öğretim modelinin kullanılması: Bir eylem araştırması," ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, 184-205, 2020
Tomooğlu, Özlem And Kurtuluş, AYTAÇ. "Altıncı sınıfta üçgen ve paralelkenarın alanını ölçmeye yönelik 5E öğretim modelinin kullanılması: Bir eylem araştırması." ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.184-205, 2020
Tomooğlu, Ö. And Kurtuluş, A. (2020) . "Altıncı sınıfta üçgen ve paralelkenarın alanını ölçmeye yönelik 5E öğretim modelinin kullanılması: Bir eylem araştırması." ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.184-205.
@article{article, author={Özlem Tomooğlu And author={AYTAÇ KURTULUŞ}, title={Altıncı sınıfta üçgen ve paralelkenarın alanını ölçmeye yönelik 5E öğretim modelinin kullanılması: Bir eylem araştırması}, journal={ESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ}, year=2020, pages={184-205} }