Ş. S. ANAGÜN And N. ATALAY, "Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , no.5, pp.158-168, 2016
ANAGÜN, Ş. S. And ATALAY, N. 2016. Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , no.5 , 158-168.
ANAGÜN, Ş. S., & ATALAY, N., (2016). Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , no.5, 158-168.
ANAGÜN, ŞENGÜL, And NURHAN ATALAY. "Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , no.5, 158-168, 2016
ANAGÜN, ŞENGÜL S. And ATALAY, NURHAN. "Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , no.5, pp.158-168, 2016
ANAGÜN, Ş. S. And ATALAY, N. (2016) . "Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , no.5, pp.158-168.
@article{article, author={ŞENGÜL SAİME ANAGÜN And author={NURHAN ATALAY}, title={Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={158-168} }