B. Y. ÖZKARA And M. A. TİLTAY, "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü," 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi , Turkey, 2016
ÖZKARA, B. Y. And TİLTAY, M. A. 2016. Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü. 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi , (Turkey).
ÖZKARA, B. Y., & TİLTAY, M. A., (2016). Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü . 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Turkey
ÖZKARA, BEHÇET, And MUHAMMET ALİ TİLTAY. "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü," 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Turkey, 2016
ÖZKARA, BEHÇET Y. And TİLTAY, MUHAMMET A. . "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü." 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi , Turkey, 2016
ÖZKARA, B. Y. And TİLTAY, M. A. (2016) . "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü." 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BEHÇET YALIN ÖZKARA And author={MUHAMMET ALİ TİLTAY}, title={Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü}, congress name={21. Uluslararası Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2016}}