G. KARA And H. S. KİMZAN, "Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.73-89, 2017
KARA, G. And KİMZAN, H. S. 2017. Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4 , 73-89.
KARA, G., & KİMZAN, H. S., (2017). Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, 73-89.
KARA, GÜLSÜM, And HALİL SEMİH KİMZAN. "Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, 73-89, 2017
KARA, GÜLSÜM And KİMZAN, HALİL S. . "Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.73-89, 2017
KARA, G. And KİMZAN, H. S. (2017) . "Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.73-89.
@article{article, author={GÜLSÜM KARA And author={HALİL SEMİH KİMZAN}, title={Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={73-89} }