H. Keskin Et Al. , "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE İLİŞKİN BİLİMSEL OKURYAZARLIK SEVİYELERİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.47, pp.1-18, 2016
Keskin, H. Et Al. 2016. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE İLİŞKİN BİLİMSEL OKURYAZARLIK SEVİYELERİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.47 , 1-18.
Keskin, H., Tezel, Ö., & Acat, M. B., (2016). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE İLİŞKİN BİLİMSEL OKURYAZARLIK SEVİYELERİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.47, 1-18.
Keskin, Hande, ÖZDEN TEZEL, And MEHMET BAHADDİN ACAT. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE İLİŞKİN BİLİMSEL OKURYAZARLIK SEVİYELERİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.47, 1-18, 2016
Keskin, Hande Et Al. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE İLİŞKİN BİLİMSEL OKURYAZARLIK SEVİYELERİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.47, pp.1-18, 2016
Keskin, H. Tezel, Ö. And Acat, M. B. (2016) . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE İLİŞKİN BİLİMSEL OKURYAZARLIK SEVİYELERİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.47, pp.1-18.
@article{article, author={Hande Keskin Et Al. }, title={ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE İLİŞKİN BİLİMSEL OKURYAZARLIK SEVİYELERİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2016, pages={1-18} }