C. SEÇİLMİŞ And H. SAOTAY, "Sosyal Medya Krizlerinin Tüketici Satın Alma Algısı Üzerinde Yarattığı Etki: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Örneği," İKSAD Avrasya Zirvesi-Ankara , 2017
SEÇİLMİŞ, C. And SAOTAY, H. 2017. Sosyal Medya Krizlerinin Tüketici Satın Alma Algısı Üzerinde Yarattığı Etki: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Örneği. İKSAD Avrasya Zirvesi-Ankara .
SEÇİLMİŞ, C., & SAOTAY, H., (2017). Sosyal Medya Krizlerinin Tüketici Satın Alma Algısı Üzerinde Yarattığı Etki: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Örneği . İKSAD Avrasya Zirvesi-Ankara
SEÇİLMİŞ, CİHAN, And HÜLYA SAOTAY. "Sosyal Medya Krizlerinin Tüketici Satın Alma Algısı Üzerinde Yarattığı Etki: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Örneği," İKSAD Avrasya Zirvesi-Ankara, 2017
SEÇİLMİŞ, CİHAN And SAOTAY, HÜLYA. "Sosyal Medya Krizlerinin Tüketici Satın Alma Algısı Üzerinde Yarattığı Etki: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Örneği." İKSAD Avrasya Zirvesi-Ankara , 2017
SEÇİLMİŞ, C. And SAOTAY, H. (2017) . "Sosyal Medya Krizlerinin Tüketici Satın Alma Algısı Üzerinde Yarattığı Etki: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Örneği." İKSAD Avrasya Zirvesi-Ankara .
@conferencepaper{conferencepaper, author={CİHAN SEÇİLMİŞ And author={HÜLYA SAOTAY}, title={Sosyal Medya Krizlerinin Tüketici Satın Alma Algısı Üzerinde Yarattığı Etki: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Örneği}, congress name={İKSAD Avrasya Zirvesi-Ankara}, city={}, country={}, year={2017}}