Ö. TORLAK And U. KOÇ, "Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Müşteri Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumuna Etkileri," Kamu Yönetiminde Kalite 3. Ulusal Kongresi , Turkey, 2003
TORLAK, Ö. And KOÇ, U. 2003. Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Müşteri Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumuna Etkileri. Kamu Yönetiminde Kalite 3. Ulusal Kongresi , (Turkey).
TORLAK, Ö., & KOÇ, U., (2003). Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Müşteri Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumuna Etkileri . Kamu Yönetiminde Kalite 3. Ulusal Kongresi, Turkey
TORLAK, ÖMER, And UMUT KOÇ. "Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Müşteri Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumuna Etkileri," Kamu Yönetiminde Kalite 3. Ulusal Kongresi, Turkey, 2003
TORLAK, ÖMER And KOÇ, UMUT. "Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Müşteri Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumuna Etkileri." Kamu Yönetiminde Kalite 3. Ulusal Kongresi , Turkey, 2003
TORLAK, Ö. And KOÇ, U. (2003) . "Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Müşteri Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumuna Etkileri." Kamu Yönetiminde Kalite 3. Ulusal Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖMER TORLAK And author={UMUT KOÇ}, title={Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Müşteri Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumuna Etkileri}, congress name={Kamu Yönetiminde Kalite 3. Ulusal Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2003}}