M. ÖZKAN GÜRSES And O. C. ADIGÜZEL, "Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerin Kullandıkları Fransızca Okuduğunu Anlama Stratejilerine İkişkin Görüşleri," Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.2, pp.95-110, 2011
ÖZKAN GÜRSES, M. And ADIGÜZEL, O. C. 2011. Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerin Kullandıkları Fransızca Okuduğunu Anlama Stratejilerine İkişkin Görüşleri. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.2 , 95-110.
ÖZKAN GÜRSES, M., & ADIGÜZEL, O. C., (2011). Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerin Kullandıkları Fransızca Okuduğunu Anlama Stratejilerine İkişkin Görüşleri. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.2, 95-110.
ÖZKAN GÜRSES, MERAL, And OKTAY CEM ADIGÜZEL. "Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerin Kullandıkları Fransızca Okuduğunu Anlama Stratejilerine İkişkin Görüşleri," Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.2, 95-110, 2011
ÖZKAN GÜRSES, MERAL Ö. And ADIGÜZEL, OKTAY C. . "Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerin Kullandıkları Fransızca Okuduğunu Anlama Stratejilerine İkişkin Görüşleri." Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.2, pp.95-110, 2011
ÖZKAN GÜRSES, M. And ADIGÜZEL, O. C. (2011) . "Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerin Kullandıkları Fransızca Okuduğunu Anlama Stratejilerine İkişkin Görüşleri." Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.20, no.2, pp.95-110.
@article{article, author={MERAL ÖZKAN GÜRSES And author={OKTAY CEM ADIGÜZEL}, title={Yükseköğretim Fransızca Hazırlık Programı Öğrencilerin Kullandıkları Fransızca Okuduğunu Anlama Stratejilerine İkişkin Görüşleri}, journal={Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2011, pages={95-110} }