C. YAVUZ, "Televizyon Reklamlarının Tüketim Kültürüne Etkisi," Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities , vol.6, no.14, pp.56-66, 2021
YAVUZ, C. 2021. Televizyon Reklamlarının Tüketim Kültürüne Etkisi. Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities , vol.6, no.14 , 56-66.
YAVUZ, C., (2021). Televizyon Reklamlarının Tüketim Kültürüne Etkisi. Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities , vol.6, no.14, 56-66.
YAVUZ, CEMİL. "Televizyon Reklamlarının Tüketim Kültürüne Etkisi," Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities , vol.6, no.14, 56-66, 2021
YAVUZ, CEMİL. "Televizyon Reklamlarının Tüketim Kültürüne Etkisi." Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities , vol.6, no.14, pp.56-66, 2021
YAVUZ, C. (2021) . "Televizyon Reklamlarının Tüketim Kültürüne Etkisi." Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities , vol.6, no.14, pp.56-66.
@article{article, author={CEMİL YAVUZ}, title={Televizyon Reklamlarının Tüketim Kültürüne Etkisi}, journal={Pearson Journal Of Social Sciences & Humanities}, year=2021, pages={56-66} }