N. Karagöz Et Al. , "Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.277-292, 2009
Karagöz, N. Et Al. 2009. Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2 , 277-292.
Karagöz, N., Tezel, Ö., & Özabacı, N. Ş., (2009). Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, 277-292.
Karagöz, Nazife, ÖZDEN TEZEL, And NİLÜFER ŞEHRİBAN ÖZABACI. "Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi," Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, 277-292, 2009
Karagöz, Nazife Et Al. "Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.277-292, 2009
Karagöz, N. Tezel, Ö. And Özabacı, N. Ş. (2009) . "Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi." Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.10, no.2, pp.277-292.
@article{article, author={Nazife Karagöz Et Al. }, title={Fen ve Teknoloji Dersindeki Öğrenme Biçimlerinin Güdülenme ve Başarıya Etkisi}, journal={Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2009, pages={277-292} }