V. YILMAZ And G. KARPAT ÇATALBAŞ, "Kredi Kartlarına İlişkin Algının Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi," Finans Politik & Ekonomik Yorumlar , vol.14, no.513, pp.83-94, 2007
YILMAZ, V. And KARPAT ÇATALBAŞ, G. 2007. Kredi Kartlarına İlişkin Algının Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi. Finans Politik & Ekonomik Yorumlar , vol.14, no.513 , 83-94.
YILMAZ, V., & KARPAT ÇATALBAŞ, G., (2007). Kredi Kartlarına İlişkin Algının Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi. Finans Politik & Ekonomik Yorumlar , vol.14, no.513, 83-94.
YILMAZ, VEYSEL, And GAYE KARPAT ÇATALBAŞ. "Kredi Kartlarına İlişkin Algının Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi," Finans Politik & Ekonomik Yorumlar , vol.14, no.513, 83-94, 2007
YILMAZ, VEYSEL And KARPAT ÇATALBAŞ, GAYE K. . "Kredi Kartlarına İlişkin Algının Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi." Finans Politik & Ekonomik Yorumlar , vol.14, no.513, pp.83-94, 2007
YILMAZ, V. And KARPAT ÇATALBAŞ, G. (2007) . "Kredi Kartlarına İlişkin Algının Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi." Finans Politik & Ekonomik Yorumlar , vol.14, no.513, pp.83-94.
@article{article, author={VEYSEL YILMAZ And author={GAYE KARPAT ÇATALBAŞ}, title={Kredi Kartlarına İlişkin Algının Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi}, journal={Finans Politik & Ekonomik Yorumlar}, year=2007, pages={83-94} }