B. Altuna And H. S. Kimzan, "Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü," In Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri , Ankara: İksad Yayınevi, 2023, pp.95-111.
Altuna, B. And Kimzan, H. S. Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü. 2023. In Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri , İksad Yayınevi, Ankara, 95-111.
Altuna, B., & Kimzan, H. S., (2023). Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü. Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri (pp.95-111), Ankara: İksad Yayınevi.
Altuna, Berna, And HALİL SEMİH KİMZAN. "Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü." In Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri , 95-111. Ankara: İksad Yayınevi, 2023
Altuna, Berna And Kimzan, HALİL S. . "Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü." Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri , İksad Yayınevi, 2023, pp.95-111.
Altuna, B. And Kimzan, H. S. (2023) "Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü", Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri . Ankara: İksad Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Berna Altuna And author ={HALİL SEMİH KİMZAN}, chaptertitle={Ticari Arkadaşlık ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Memnuniyetinin Rolü}, booktitle={ Güncel Yönetim Konularında Çoklu Alan Çözümlemeleri}, publisher={İksad Yayınevi}, city={Ankara},year={2023} }