N. BAYINDIR, "Nörofizyolojik Açıdan Uyaran Temelli Yönlendirmelerin Öğrenme Stratejilerinin Oluşumuna Etkisi," MKÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, pp.1-14, 2006
BAYINDIR, N. 2006. Nörofizyolojik Açıdan Uyaran Temelli Yönlendirmelerin Öğrenme Stratejilerinin Oluşumuna Etkisi. MKÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6 , 1-14.
BAYINDIR, N., (2006). Nörofizyolojik Açıdan Uyaran Temelli Yönlendirmelerin Öğrenme Stratejilerinin Oluşumuna Etkisi. MKÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, 1-14.
BAYINDIR, NİDA. "Nörofizyolojik Açıdan Uyaran Temelli Yönlendirmelerin Öğrenme Stratejilerinin Oluşumuna Etkisi," MKÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, 1-14, 2006
BAYINDIR, NİDA. "Nörofizyolojik Açıdan Uyaran Temelli Yönlendirmelerin Öğrenme Stratejilerinin Oluşumuna Etkisi." MKÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, pp.1-14, 2006
BAYINDIR, N. (2006) . "Nörofizyolojik Açıdan Uyaran Temelli Yönlendirmelerin Öğrenme Stratejilerinin Oluşumuna Etkisi." MKÜ Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.6, pp.1-14.
@article{article, author={NİDA BAYINDIR}, title={Nörofizyolojik Açıdan Uyaran Temelli Yönlendirmelerin Öğrenme Stratejilerinin Oluşumuna Etkisi}, journal={MKÜ Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2006, pages={1-14} }