Ö. Tezel And K. Çelik Karacalı, "TEACHER VIEWS ABOUT SCIENCE TEACHERS BASED on MULTIPLE INTELLIGENCES AND THE INTERDISCIPLINARY APPROACH," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.369-379, 2017
Tezel, Ö. And Çelik Karacalı, K. 2017. TEACHER VIEWS ABOUT SCIENCE TEACHERS BASED on MULTIPLE INTELLIGENCES AND THE INTERDISCIPLINARY APPROACH. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1 , 369-379.
Tezel, Ö., & Çelik Karacalı, K., (2017). TEACHER VIEWS ABOUT SCIENCE TEACHERS BASED on MULTIPLE INTELLIGENCES AND THE INTERDISCIPLINARY APPROACH. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 369-379.
Tezel, ÖZDEN, And Kübra Çelik Karacalı. "TEACHER VIEWS ABOUT SCIENCE TEACHERS BASED on MULTIPLE INTELLIGENCES AND THE INTERDISCIPLINARY APPROACH," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 369-379, 2017
Tezel, ÖZDEN And Çelik Karacalı, Kübra Ç. . "TEACHER VIEWS ABOUT SCIENCE TEACHERS BASED on MULTIPLE INTELLIGENCES AND THE INTERDISCIPLINARY APPROACH." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.369-379, 2017
Tezel, Ö. And Çelik Karacalı, K. (2017) . "TEACHER VIEWS ABOUT SCIENCE TEACHERS BASED on MULTIPLE INTELLIGENCES AND THE INTERDISCIPLINARY APPROACH." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.369-379.
@article{article, author={ÖZDEN TEZEL And author={Kübra Çelik Karacalı}, title={TEACHER VIEWS ABOUT SCIENCE TEACHERS BASED on MULTIPLE INTELLIGENCES AND THE INTERDISCIPLINARY APPROACH}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={369-379} }