K. YENİLMEZ And C. UYGAN, "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi," 6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) , pp.65, 2015
YENİLMEZ, K. And UYGAN, C. 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi. 6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) , 65.
YENİLMEZ, K., & UYGAN, C., (2015). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi . 6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) (pp.65).
YENİLMEZ, KÜRŞAT, And CANDAŞ UYGAN. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi," 6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), 2015
YENİLMEZ, KÜRŞAT And UYGAN, CANDAŞ. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi." 6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) , pp.65, 2015
YENİLMEZ, K. And UYGAN, C. (2015) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi." 6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE) , p.65.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KÜRŞAT YENİLMEZ And author={CANDAŞ UYGAN}, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Çarpma İşleminin Öğretimine Yönelik Sembol Problem Model Etkimliklerinin İncelenmesi}, congress name={6th International Congress on New Trends in Education (ICONTE)}, city={}, country={}, year={2015}, pages={65} }