V. YILMAZ And H. E. ÇELİK, "Bankacılık Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve BankayaBağlılık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması," VII. UlusalEkonometri ve İstatistik Sempozyumu , İstanbul, Turkey, 2005
YILMAZ, V. And ÇELİK, H. E. 2005. Bankacılık Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve BankayaBağlılık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması. VII. UlusalEkonometri ve İstatistik Sempozyumu , (İstanbul, Turkey).
YILMAZ, V., & ÇELİK, H. E., (2005). Bankacılık Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve BankayaBağlılık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması . VII. UlusalEkonometri ve İstatistik Sempozyumu, İstanbul, Turkey
YILMAZ, VEYSEL, And HALİT ERAY ÇELİK. "Bankacılık Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve BankayaBağlılık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması," VII. UlusalEkonometri ve İstatistik Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2005
YILMAZ, VEYSEL And ÇELİK, HALİT E. . "Bankacılık Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve BankayaBağlılık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması." VII. UlusalEkonometri ve İstatistik Sempozyumu , İstanbul, Turkey, 2005
YILMAZ, V. And ÇELİK, H. E. (2005) . "Bankacılık Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve BankayaBağlılık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması." VII. UlusalEkonometri ve İstatistik Sempozyumu , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={VEYSEL YILMAZ And author={HALİT ERAY ÇELİK}, title={Bankacılık Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve BankayaBağlılık Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması}, congress name={VII. UlusalEkonometri ve İstatistik Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2005}}