İ. KILIÇ And E. ŞENEL, "Influencer Marketing (Fenomen Pazarlama) Kavramının Gelişimi, Tanımı ve Turizm Alanyazın Bağlamında Değerlendirilmesi," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2 , Duvar Yayınları, 2022, pp.99-110.
KILIÇ, İ. And ŞENEL, E. Influencer Marketing (Fenomen Pazarlama) Kavramının Gelişimi, Tanımı ve Turizm Alanyazın Bağlamında Değerlendirilmesi. 2022. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2 , Duvar Yayınları, 99-110.
KILIÇ, İ., & ŞENEL, E., (2022). Influencer Marketing (Fenomen Pazarlama) Kavramının Gelişimi, Tanımı ve Turizm Alanyazın Bağlamında Değerlendirilmesi. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2 (pp.99-110), Duvar Yayınları.
KILIÇ, İLKER, And ELİF ŞENEL. "Influencer Marketing (Fenomen Pazarlama) Kavramının Gelişimi, Tanımı ve Turizm Alanyazın Bağlamında Değerlendirilmesi." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2 , 99-110. Duvar Yayınları, 2022
KILIÇ, İLKER And ŞENEL, ELİF. "Influencer Marketing (Fenomen Pazarlama) Kavramının Gelişimi, Tanımı ve Turizm Alanyazın Bağlamında Değerlendirilmesi." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2 , Duvar Yayınları, 2022, pp.99-110.
KILIÇ, İ. And ŞENEL, E. (2022) "Influencer Marketing (Fenomen Pazarlama) Kavramının Gelişimi, Tanımı ve Turizm Alanyazın Bağlamında Değerlendirilmesi", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2 . Duvar Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={İLKER KILIÇ And author ={ELİF ŞENEL}, chaptertitle={Influencer Marketing (Fenomen Pazarlama) Kavramının Gelişimi, Tanımı ve Turizm Alanyazın Bağlamında Değerlendirilmesi}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Güncel Tartışmalar 2}, publisher={Duvar Yayınları}, city={},year={2022} }