B. Aydın And V. Demirer, "Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler," 3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, pp.81, 2015
Aydın, B. And Demirer, V. 2015. Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler. 3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , (Trabzon, Turkey), 81.
Aydın, B., & Demirer, V., (2015). Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler . 3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (pp.81). Trabzon, Turkey
Aydın, BETÜL, And Veysel Demirer. "Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler," 3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Turkey, 2015
Aydın, BETÜL And Demirer, Veysel. "Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler." 3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, pp.81, 2015
Aydın, B. And Demirer, V. (2015) . "Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler." 3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , Trabzon, Turkey, p.81.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BETÜL AYDIN And author={Veysel Demirer}, title={Ters yüz sınıf modelinin dezavantajlarını tersine çevirin: Etkili araçlar ve öneriler}, congress name={3nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2015}, pages={81} }