C. Yaman Et Al. , "Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği İle Ölçülmesi Ve Bağlam Etkisi," VI. International Multidisciplinary Congress Of Eurasia (IMCOFE 2018) , Roma, Italy, pp.398-407, 2018
Yaman, C. Et Al. 2018. Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği İle Ölçülmesi Ve Bağlam Etkisi. VI. International Multidisciplinary Congress Of Eurasia (IMCOFE 2018) , (Roma, Italy), 398-407.
Yaman, C., Tomris Küçün, N., GÜNGÖR, S., & EROĞLU, S., (2018). Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği İle Ölçülmesi Ve Bağlam Etkisi . VI. International Multidisciplinary Congress Of Eurasia (IMCOFE 2018) (pp.398-407). Roma, Italy
Yaman, Can Et Al. "Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği İle Ölçülmesi Ve Bağlam Etkisi," VI. International Multidisciplinary Congress Of Eurasia (IMCOFE 2018), Roma, Italy, 2018
Yaman, Can Et Al. "Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği İle Ölçülmesi Ve Bağlam Etkisi." VI. International Multidisciplinary Congress Of Eurasia (IMCOFE 2018) , Roma, Italy, pp.398-407, 2018
Yaman, C. Et Al. (2018) . "Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği İle Ölçülmesi Ve Bağlam Etkisi." VI. International Multidisciplinary Congress Of Eurasia (IMCOFE 2018) , Roma, Italy, pp.398-407.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Can Yaman Et Al. }, title={Reklamlara Yönelik Dikkatin Göz İzleme Tekniği İle Ölçülmesi Ve Bağlam Etkisi}, congress name={VI. International Multidisciplinary Congress Of Eurasia (IMCOFE 2018)}, city={Roma}, country={Italy}, year={2018}, pages={398-407} }