Y. E. TOPRAK Et Al. , "Turizm araştırmalarında influencer pazarlaması: Literatür incelemesi," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, pp.216-230, 2022
TOPRAK, Y. E. Et Al. 2022. Turizm araştırmalarında influencer pazarlaması: Literatür incelemesi. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4 , 216-230.
TOPRAK, Y. E., KUM, H., & ÖZDEMİR, C., (2022). Turizm araştırmalarında influencer pazarlaması: Literatür incelemesi. Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, 216-230.
TOPRAK, YUNUS, HAVVANUR KUM, And CANSEV ÖZDEMİR. "Turizm araştırmalarında influencer pazarlaması: Literatür incelemesi," Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, 216-230, 2022
TOPRAK, YUNUS E. Et Al. "Turizm araştırmalarında influencer pazarlaması: Literatür incelemesi." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, pp.216-230, 2022
TOPRAK, Y. E. KUM, H. And ÖZDEMİR, C. (2022) . "Turizm araştırmalarında influencer pazarlaması: Literatür incelemesi." Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, pp.216-230.
@article{article, author={YUNUS EMRE TOPRAK Et Al. }, title={Turizm araştırmalarında influencer pazarlaması: Literatür incelemesi}, journal={Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={216-230} }