H. Anılan Et Al. , "Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, pp.200-211, 2016
Anılan, H. Et Al. 2016. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5 , 200-211.
Anılan, H., Anagün, Ş. S., Atalay, N., & Kılıç, Z., (2016). Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, 200-211.
Anılan, HÜSEYİN Et Al. "Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, 200-211, 2016
Anılan, HÜSEYİN Et Al. "Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, pp.200-211, 2016
Anılan, H. Et Al. (2016) . "Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, pp.200-211.
@article{article, author={HÜSEYİN ANILAN Et Al. }, title={Sınıf öğretmenlerinin öğrenme sürecini temel alan ölçme değerlendirme yaklaşımlarına ilişkin görüşleri}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={200-211} }