H. M. ÖZCAN And M. ARGAN, "Tüketiciyle Online (Çevrimiçi) Bağ Kurma ile Sadakat ve Yeniden Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Facebook Örneği," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.51-82, 2014
ÖZCAN, H. M. And ARGAN, M. 2014. Tüketiciyle Online (Çevrimiçi) Bağ Kurma ile Sadakat ve Yeniden Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Facebook Örneği. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1 , 51-82.
ÖZCAN, H. M., & ARGAN, M., (2014). Tüketiciyle Online (Çevrimiçi) Bağ Kurma ile Sadakat ve Yeniden Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Facebook Örneği. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 51-82.
ÖZCAN, HAMİT, And METİN ARGAN. "Tüketiciyle Online (Çevrimiçi) Bağ Kurma ile Sadakat ve Yeniden Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Facebook Örneği," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, 51-82, 2014
ÖZCAN, HAMİT M. And ARGAN, METİN. "Tüketiciyle Online (Çevrimiçi) Bağ Kurma ile Sadakat ve Yeniden Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Facebook Örneği." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.51-82, 2014
ÖZCAN, H. M. And ARGAN, M. (2014) . "Tüketiciyle Online (Çevrimiçi) Bağ Kurma ile Sadakat ve Yeniden Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Facebook Örneği." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.1, pp.51-82.
@article{article, author={HAMİT MURAT ÖZCAN And author={METİN ARGAN}, title={Tüketiciyle Online (Çevrimiçi) Bağ Kurma ile Sadakat ve Yeniden Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Facebook Örneği}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={51-82} }