M. ECE And M. A. TİLTAY, "Kâr Amaçsız Örgütlerin Web Sayfalarının Müşteri Odaklılık Bağlamında Değerlendirilmesi," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.197-210, 2020
ECE, M. And TİLTAY, M. A. 2020. Kâr Amaçsız Örgütlerin Web Sayfalarının Müşteri Odaklılık Bağlamında Değerlendirilmesi. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8 , 197-210.
ECE, M., & TİLTAY, M. A., (2020). Kâr Amaçsız Örgütlerin Web Sayfalarının Müşteri Odaklılık Bağlamında Değerlendirilmesi. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, 197-210.
ECE, MUSTAFA, And MUHAMMET ALİ TİLTAY. "Kâr Amaçsız Örgütlerin Web Sayfalarının Müşteri Odaklılık Bağlamında Değerlendirilmesi," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, 197-210, 2020
ECE, MUSTAFA And TİLTAY, MUHAMMET A. . "Kâr Amaçsız Örgütlerin Web Sayfalarının Müşteri Odaklılık Bağlamında Değerlendirilmesi." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.197-210, 2020
ECE, M. And TİLTAY, M. A. (2020) . "Kâr Amaçsız Örgütlerin Web Sayfalarının Müşteri Odaklılık Bağlamında Değerlendirilmesi." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.8, pp.197-210.
@article{article, author={MUSTAFA ECE And author={MUHAMMET ALİ TİLTAY}, title={Kâr Amaçsız Örgütlerin Web Sayfalarının Müşteri Odaklılık Bağlamında Değerlendirilmesi}, journal={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={197-210} }