A. SARITAŞ, "Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi," 3. International Scientific and Academic Research Congress , kahire, Egypt, 2024
SARITAŞ, A. 2024. Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi. 3. International Scientific and Academic Research Congress , (kahire, Egypt).
SARITAŞ, A., (2024). Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi . 3. International Scientific and Academic Research Congress, kahire, Egypt
SARITAŞ, AYŞE. "Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi," 3. International Scientific and Academic Research Congress, kahire, Egypt, 2024
SARITAŞ, AYŞE. "Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi." 3. International Scientific and Academic Research Congress , kahire, Egypt, 2024
SARITAŞ, A. (2024) . "Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi." 3. International Scientific and Academic Research Congress , kahire, Egypt.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞE SARITAŞ}, title={Reklamda Öznel Normların Kullanılmasının Satın Alma Niyetine Etkisi}, congress name={3. International Scientific and Academic Research Congress}, city={kahire}, country={Egypt}, year={2024}}