Ö. TORLAK And B. Y. ÖZKARA, "Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.77-94, 2017
TORLAK, Ö. And ÖZKARA, B. Y. 2017. Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1 , 77-94.
TORLAK, Ö., & ÖZKARA, B. Y., (2017). Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, 77-94.
TORLAK, ÖMER, And BEHÇET YALIN ÖZKARA. "Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü," Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, 77-94, 2017
TORLAK, ÖMER And ÖZKARA, BEHÇET Y. . "Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.77-94, 2017
TORLAK, Ö. And ÖZKARA, B. Y. (2017) . "Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü." Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.1, pp.77-94.
@article{article, author={ÖMER TORLAK And author={BEHÇET YALIN ÖZKARA}, title={Sebepli Eylem Teorisi Bağlamında, Kişilik Özelliklerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2017, pages={77-94} }