P. GİRMEN And E. BAYRAK, "İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi , vol.13, no.2, pp.211-248, 2013
GİRMEN, P. And BAYRAK, E. 2013. İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi , vol.13, no.2 , 211-248.
GİRMEN, P., & BAYRAK, E., (2013). İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi , vol.13, no.2, 211-248.
GİRMEN, PINAR, And EMEL BAYRAK. "İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi , vol.13, no.2, 211-248, 2013
GİRMEN, PINAR And BAYRAK, EMEL. "İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi , vol.13, no.2, pp.211-248, 2013
GİRMEN, P. And BAYRAK, E. (2013) . "İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi , vol.13, no.2, pp.211-248.
@article{article, author={PINAR GİRMEN And author={EMEL BAYRAK}, title={İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Sürecinde kullandıkları Zihinsel Beceri Düzeyleri}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitütüsü Dergisi}, year=2013, pages={211-248} }