Z. S. Gökler Et Al. , "İlköğretim İngilizce Dersi Hedefleri Kazanımları SBS Soruları ve Yazılı Sınav Sorularının Yeni Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," Eğitimde Politika Analizi Dergisi, , vol.1, no.2, pp.115-133, 2012
Gökler, Z. S. Et Al. 2012. İlköğretim İngilizce Dersi Hedefleri Kazanımları SBS Soruları ve Yazılı Sınav Sorularının Yeni Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. Eğitimde Politika Analizi Dergisi, , vol.1, no.2 , 115-133.
Gökler, Z. S., AYPAY, A., & ARI, A., (2012). İlköğretim İngilizce Dersi Hedefleri Kazanımları SBS Soruları ve Yazılı Sınav Sorularının Yeni Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. Eğitimde Politika Analizi Dergisi, , vol.1, no.2, 115-133.
Gökler, Zehra, AYŞE AYPAY, And ASIM ARI. "İlköğretim İngilizce Dersi Hedefleri Kazanımları SBS Soruları ve Yazılı Sınav Sorularının Yeni Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi," Eğitimde Politika Analizi Dergisi, , vol.1, no.2, 115-133, 2012
Gökler, Zehra S. Et Al. "İlköğretim İngilizce Dersi Hedefleri Kazanımları SBS Soruları ve Yazılı Sınav Sorularının Yeni Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." Eğitimde Politika Analizi Dergisi, , vol.1, no.2, pp.115-133, 2012
Gökler, Z. S. AYPAY, A. And ARI, A. (2012) . "İlköğretim İngilizce Dersi Hedefleri Kazanımları SBS Soruları ve Yazılı Sınav Sorularının Yeni Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi." Eğitimde Politika Analizi Dergisi, , vol.1, no.2, pp.115-133.
@article{article, author={Zehra Sümeyye Gökler Et Al. }, title={İlköğretim İngilizce Dersi Hedefleri Kazanımları SBS Soruları ve Yazılı Sınav Sorularının Yeni Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Eğitimde Politika Analizi Dergisi,}, year=2012, pages={115-133} }