M. Yavuz And B. Coştu, "TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ, META-ANALİZ ÇALIŞMASI," ICONTE , pp.219, 2022
Yavuz, M. And Coştu, B. 2022. TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ, META-ANALİZ ÇALIŞMASI. ICONTE , 219.
Yavuz, M., & Coştu, B., (2022). TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ, META-ANALİZ ÇALIŞMASI . ICONTE (pp.219).
Yavuz, MERVE, And Bayram Coştu. "TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ, META-ANALİZ ÇALIŞMASI," ICONTE, 2022
Yavuz, MERVE And Coştu, Bayram. "TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ, META-ANALİZ ÇALIŞMASI." ICONTE , pp.219, 2022
Yavuz, M. And Coştu, B. (2022) . "TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ, META-ANALİZ ÇALIŞMASI." ICONTE , p.219.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MERVE GERÇEKER And author={Bayram Coştu}, title={TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİNİN FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ, META-ANALİZ ÇALIŞMASI}, congress name={ICONTE}, city={}, country={}, year={2022}, pages={219} }