Ş. S. Anagün Et Al. , "Öğrencinin kendini yansıtması Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi II dersinde portfolyo öğrenci ürün dosyası ve oluşturma sürecine ilişkin görüşleri," 4. Uluslararası Eğitim Programalrı ve Öğretim Kongresi , Ankara, Turkey, 2016
Anagün, Ş. S. Et Al. 2016. Öğrencinin kendini yansıtması Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi II dersinde portfolyo öğrenci ürün dosyası ve oluşturma sürecine ilişkin görüşleri. 4. Uluslararası Eğitim Programalrı ve Öğretim Kongresi , (Ankara, Turkey).
Anagün, Ş. S., Atalay, N., & Kılıç, Z., (2016). Öğrencinin kendini yansıtması Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi II dersinde portfolyo öğrenci ürün dosyası ve oluşturma sürecine ilişkin görüşleri . 4. Uluslararası Eğitim Programalrı ve Öğretim Kongresi, Ankara, Turkey
Anagün, ŞENGÜL, Nurhan Atalay, And ZEYNEP KILIÇ. "Öğrencinin kendini yansıtması Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi II dersinde portfolyo öğrenci ürün dosyası ve oluşturma sürecine ilişkin görüşleri," 4. Uluslararası Eğitim Programalrı ve Öğretim Kongresi, Ankara, Turkey, 2016
Anagün, ŞENGÜL S. Et Al. "Öğrencinin kendini yansıtması Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi II dersinde portfolyo öğrenci ürün dosyası ve oluşturma sürecine ilişkin görüşleri." 4. Uluslararası Eğitim Programalrı ve Öğretim Kongresi , Ankara, Turkey, 2016
Anagün, Ş. S. Atalay, N. And Kılıç, Z. (2016) . "Öğrencinin kendini yansıtması Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi II dersinde portfolyo öğrenci ürün dosyası ve oluşturma sürecine ilişkin görüşleri." 4. Uluslararası Eğitim Programalrı ve Öğretim Kongresi , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENGÜL SAİME ANAGÜN Et Al. }, title={Öğrencinin kendini yansıtması Sınıf öğretmeni adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi II dersinde portfolyo öğrenci ürün dosyası ve oluşturma sürecine ilişkin görüşleri}, congress name={4. Uluslararası Eğitim Programalrı ve Öğretim Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2016}}